האיש החדש הקטן על פני כדור הארץ


 

 

 

האיש החדש הקטן על פני כדור הארץ

 

ג'ונרי בלואינג (Junru Baluing) – הוא האיש הקטן החדש על פני כדור הארץ.


נחשו בן כמה הילד שבתמונה? לא סביר שתשובתכם תהיה נכונה. ג'ונרי בלואינג נהיה בן 18, והוא רשמית נכנס לספר השיאים של גינס כאיש הנמוך ביותר על פני כדור הארץ.

הגובה שלו פחות בשני ס"מ מהגובה של מחזיק השיא הקודם - הוא רק 55.8 ס"מ.

- "אני כל כך שמח, עכשיו כולם יכירו אותי",- אומר הבחור המאושר, וממשיך:
- "היום, טעמתי בירה בפעם הראשונה. אהבתי את הטעם, למרות שאני יכול לשתות רק קצת. אבל זה רק חלק קטן ממה שאני רוצה בעתיד. ויותר מכל אני רוצה להתחתן ושתהיה לי אשה יפה. אני יודע שהיא עלולה להיות הרבה יותר גבוהה ממני, אבל לחפש בין אלה שדומות לי – ייקח יותר מדי זמן".

משפחתו מתגוררת בכפר קטן. לפני כמה ימים הם הוזמנו לארוחת צהריים עם ראש הכפר. שם סיפרו להם, שנציגי ספר השיאים של גינס ימדדו את גובהו שלוש פעמים בשעות שונות של היום, ואם כל המדידות יאושרו – הוא יהפוך לאלוף החדש.

- "אני לא מאמין שכל העולם יכיר את הבן שלי" -אומרת קונספשן בת ה-35 - "שאנשים יבואו מאנגליה וממקומות אחרים כדי לראות אותו".

ג'ונרי אוהב לרכוב על כתפיו של אביו, רינאלדו, ובאופן כללי אוהב כשנושאים אותו על הידיים.

ההורים מספרים, שהסימנים הראשונים לבעיות גדילה הופיעו כאשר הוא היה בן שנתיים.  הילד היה חלש מלידה והרופאים לא יכלו להבין מה קורה לו. ואז הם הרימו את ידיהם ואמרו שהוא כבר לא יגדל.

בגיל 12, הדבר היחיד שהרופאים יכלו להציע לו זה ויטמינים וייעוץ להורים על איך לחיות עם ילד כזה. להורים לא היה כסף לטיפול יקר. יש להם גם שני ילדים, וכולם קטנים יותר מג'ונרי וכולם בריאים ונורמליים.

ללכת לבד, ג'ונרי יכול בקושי רב ורק בעזרת מקל. לעמוד במשך זמן רב  כואב מאוד. הוא עדיין לא יכול לדאוג לעצמו, לכן הוריו מטפלים בו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האיש החדש הקטן על פני כדור הארץ